vineri, 5 noiembrie 2010

As vrea sa imi vorbesti...

As vrea sa imi vorbesti...Ti-ai incuiat cuvintele in cufarul fermecat al carui cheie se presupune ca o am eu. Spun se presupune pentru ca imi mai trebuie ceva timp sa ma si conving de acest fapt. Sa fiu langa tine, sa te veghez si sa primesc la fel din partea ta...Oscilezi intre doua extreme, momente cand imi imoi sufletul si momente cand ma intreb daca mai merita sa sper la aceasta relatie. Cu cea mai mare parere de rau iti spun ca imi trec mii si mii de ganduri negre prin cap. Mi-as dori sa stiu mai multe despre tine, sa imi spui ce iti place si ce nu. Sa ma lasi sa te ajut cand ai nevoie si sa accepti ca trebuie sa renunti la anumite vicii. Cu toate acestea nu imi doresc sa te schimb. Din aceasta cauza accept anumite obiceiuri ale tale care nu imi plac, ma deranjeaza dar asta nu inseamna ca nu le pot accepta. Vreau doar sa le separi, sa nu le confunzi si sa iti stabilesti prioritatile.

Un comentariu:

  1. de multe ori, acolo unde nu poate omul fizic sa schimbe ceva, poate rugaciunea :)

    RăspundețiȘtergere