marți, 8 martie 2011

Industria pliantelor si felicitarile de 8 Martie!


Astazi, impreuna cu o organizatie am impartit felicitari, de 8 Martie, doamnelor si domnisoarelor pe strada. Multe dintre ele mergeau abatute, nici macar nu ridicau privirea din pamant iar cand le intindeam felicitarea fata le era luminata de un zambet viu. M-am bucurat ca macar atat putem sa facem pentru ele, sa le aducem o raza de lumina pe fata. Insa am avut ocazia sa ma lovesc si de raspunsuri negative. Fara a sti ce le oferi, doar cand te vedeau in mana cu ceva din hartie, viu colorat, se gandeau ca IAR le dam pliante. Am inteles in acel moment ca oamenii nici nu te mai asculta sa vada ce le dai ci spun NU direct, din pacate. Cu toate acestea am reusit sa aducem peste 17.000 de zambete pe fetele intristate ale doamnelor si domnisoarelor din Timisoara.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu