marți, 22 martie 2011

Ti-am dat...nu mi-ai dat....!!!?!!!

Ieri noapte pe la ora 3 am mers sa manac ceva. Am mancat, toate bune si frumoase, cand am mers sa platesc trebuia sa stau la o coada. Asteptand la coada vad ca un individ care se ridica de la masa, cu un bon fiscal in mana si merga la chelner zicandu-i:

Client-"Nu crezi ca ti-am dat cam mult?"
Ospatar-"Mi-ai aruncat banii in scarba si mi-ai zis merci"-in acest timp soate 2 lei si ii da.
C-"Atat imi dai?"
O-"Ai tu 50 de bani?"
C-"Ti-am dat 10 lei pe 2 cafele si o bere"
O-"Da si eu acum ti-am dat restul"
C-"Atat??? Ti-am dat 30 de lei"
O-"Mai omule uita-te pe bon si vezi cat a costat"
C-"Nu ma face pe mine bonul asta, da..."
O-"Bine, ia-ti banii si lasa-ma ca nu am timp sa ma cert cu tine"
C-"Nu mi-ai dat bon..."
O-"Da' ce ai in mana????
C-"Nimic, nu am nimic..."

Omul era mai mult decat turmentat, a zis ca i-a dat 10 lei dupaia 30, a zis ca nu il face pe el bonul acela, dupaia ca nu i-a dat bon, se vede ca nici ce zicea el nu reusea sa tina minte un minut. Faza a fost foarte amuzanta pentru noi ce care asistam la ea ca spectatori.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu