joi, 25 februarie 2010

Mi-l doream!

Cum e sa descoperi o persoana?...E frumos!...Ma intalnesc prima data cu el...am emotii,vocea nu ma mai ajuta,vreau sa-i spun multe dar nu-mi mai gasesc cuvintele.El m-a fascinat...nu pot decat sa-l privesc in ochi,sa ma uit la buzelele lui si sa imi imaginez ce as simti daca m-ar saruta...Visez prin ochii lui caprui...stau langa el,chiar mai aproape decat mi-as fi inchipuit...isi trece mana prin parul meu,atingerea lui imi ingheata sangele in vene.Nu pot sa-i raspund la intrebari decat cu un simplu ''da'' sau ''nu''.Imi impartaseste dorintele lui,imi analizeaza corpul...imi spune ceea ce lui ii place la o femeie...si asa ore in sir ne intindem la discutii.Si plec fara a gusta senzatia sarutului pe care mi-l doream.Acum regret si cine stie daca aceasta sansa imi va mai surade...

3 comentarii:

  1. iti jur ca sunt cu lacrimi in ochi acum cand citesc
    Citesc,plang,mai citesc odata,iar plang
    Eu am trait clipele acelea si mi-as mai dori din tot sufletul sa le mai traiesc odata
    Asa am plecat si eu.Tot ce ai scris pe blog,sunt clipe pe care eu le-am trait alaturi de tine

    RăspundețiȘtergere
  2. Nu sunt clipe petrecute de noi 2. Noi nu am petrecut clipe impreuna. Am stat 2-3 ore impreuna, astea nu se pot numi clipe, si nici nu a fost nu stiu ce intre noi.

    RăspundețiȘtergere