luni, 8 februarie 2010

Zambesc,da zambesc!

''Intr-o zi mergeam pe strada...si printre gandurile si problemele care incearca sa-si gaseasca rezolvarea si imi fac mintea un adevarat ring de box...Incerc sa ma uit in jurul meu si vad persoane care zambesc,persoane care se cearta,persoane care se grabesc,persoane care vorbesc singure....si ma intreb eu din care categorie fac parte?Si gandindu-ma in care categorie ma incadrez imi dau seama ca defapt niciuna dintre acestea nu mi se potriveste.Realizez ca sunt diferita total de cei care sunt in jurul meu...eu nu pot sa zambesc si daca totusi o fac nu este un zambet din suflet,este unul de suprafata...Ma intreb de ce? Cu ce am gresit eu sa nu ma pot bucura?Oare este o stare de fapt sau ceva trecator? Vad persoane care-si ''cumpara fericirea''...si incerc sa fac si eu acelasi lucru...dar cand bag mana in buzunar,realizez ca nu am ce scoate si ma intristez iar...Acum imi incolteste in minte o alta nedumerire.De ce a lasat Dumnrzeu banii pe pamant? Unii se bucura de ei,altii plang ca nu-i au iar cei mai putini se bucura ca nu-i au. Si asa ar trebui sa fac si eu,sa ma bucur ca nu-i am.Da,ar trebui sa ma bucur deoarece banii iti creaza probleme si stres,te gandesti cum sa-i imultesti,stai minute-n sir sa-i numeri,nu vrei sa-i imparti cu nimeni...si multe multe alte probleme. Si imi continui drumul fara a tine cont de cei de langa mine si zambesc,da zambesc...''

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu